Hürriyet

27 Mayıs 2013 Pazartesi

Bir elbise diktim,

Hani geçenlerde bahsetmiştim ya, Eda için elbise dikeceğim ve kendi kafama göre bir kalıp çıkarttım diye. İşte o kalıbı kullanarak bir elbise diktim ama Eda'ya değil. Eda'nın arkadaşı Buse için diktim elbiseyi. Tam kızım için dikmeye hazırlanırken, arkadaşı Buse'nin doğumgünü partisine davet aldık ve hemencecik elimizde olan kumaşlardan birini ve bir gün önce çıkartmış olduğum kalıbı kullanarak dikiverdim elbiseyi. 




Omuzları verev bir parça olarak hazırladım ve kolevlerinden omuza uzattım ve askılı bir elbise oldu. 


Aslında omuzlarda fiyonk yapmayı planlıyordum ama hazırladığım verev parçalar kısa kaldı fiyonk olmaya maalesef ve vaktim de olmadığı için, ben de düğme ile birleştirdim omuzda askıları.




Efil efil yazlık bir elbise oluverdi. Biz beğendik ve sevgili Buse'mize hediye ettik. Umarım o da severek önümüzdeki sıcak günlerde rahat rahat serin serin giyer.

Şimdi sıra kızımın elbisesine geldi, kendisi de dört gözle bekliyor elbisesini. Fazla bekletmemeye söz verdim.

Şimdilik hoşçakalın, yakında görüşmek üzere.

2 yorum:

  1. Çok cici bir elbise olmuş. Doğum günü kızı çok mutlu olmuştur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, ben de mutlu olduğunu umud ediyorum.

      Sil