Hürriyet

10 Mayıs 2013 Cuma

Ben bu günden Anneler Günü'nü kutluyorum!

Sevgili dostlar, kızım uzun zamandır bugün okulunda yapılacak "Yılsonu Gösterisi ve Anneler Günü Kutlaması" için heyecanla hazırlanıyor ve her gece yarın anneler günümü diye yatıyor. 

Biliyorum ki okulda öğretmenleri de en az onlar kadar heyecanlı bütün bir öğrenim yılında öğrettiklerini sergileyecekler çocuklarımızla birlikte. Son birkaç haftadır sürekli provalar yapıyorlar. Kızım eve gelince o gün okulda neler yaptıklarını, yada gösteride neler yapacaklarını tekrar tekrar yapıyor ama "Anne bunlar sana süpriz, lütfen kulaklarını ve gözlerini kapat. Benim prova yapmam lazım" diyor.

Ve bu sabah, o özel ve beklenen gün geldi. Kızım bu sabah büyük bir heyecanla uyandı ve "işte bu gün anneler günüüüüüü" diye sevinç çığlıkarı içinde hazırlandı ve okulun yolunu tuttu. Beni de sıkı sıkı tembiledi sakın geç kalma gösterimi izlemeye gel anne diye. 

Eşimle birlikte bakıp bakıp, bu kız daha 4 sene önce, kucağımızda miniminnacık bir bebecikti diyoruz eleele vererek. Şimdi hoplıya zıplaya okula gidip, gösteriler hazırlıyor ve sakın geç kalma! diye de uyarıda bulunuyor. 

Bir de daha önce de yazmıştım ya, bir yiğenim var, kızım kadar çok seviyorum ve benim hayatımın en önemli insanlarından, işte o da yarın evleniyor. Yani benim için duygu yüklü, heyecanlarla dolu bir haftasonu başlıyor. 

Hep söylüyorum yolları da, bahtları da açık olsun. Tanrım, onları yalnız bırakmasın. Her daim, sevdikleri ve sevenleriyle birlikte, sağlıklı, mutlu ve şanslı olsunlar. Yaşam onlara keyf versin.

haydi ben gidip, bugünkü gösteri için, gözyaşlarımla akmayacak bir makyaj yapma yolu bulayım kendime. Çünkü biliyorum, reklamlarda bile duygulanıp hüngür sümük ağlayan ben bugün tutmam tutamam gözyaşlarımı...

sevgiyle....

1 yorum:

  1. kızınızın gösterisi de dilerim mükemmel geçmiştir... eşinizle konuştuğunuz konuyu arasıra bizde yaşıyoruz... allah tatlı güzel heyecanlar yaşatsın sizlere...
    yiğeninizin düğünü hayırlı uğurlu olsun, mutluluk, sevgi, neşe , sağlık ömür boyu peşini bırakmasın...

    son olarak da anneler gününüz kutlu olsun... Hep sevginiz çoğalsın...
    sevgiler...

    YanıtlaSil