Hürriyet

12 Mayıs 2013 Pazar

Abajur yapmak istiyorum,

Evim için bir abjur yapmak istiyorum. Kendi emeğim olsun, elimden çıksın hem elimdeki bir şeyleri değerlendireyim hem de kullanabileceğim birşey olsun diye düşünüyordum.

Aklımda daha önce bir çok internet sitesinde gördüğüm, balonun üzerinde kınnap denilen ipi mobilya tutkalı ile sabitleyip sonra balonu patlamak varken, nasıl yapabilirim araştırmaya başladım internette ve daha da hoşuma giden başka bir proje buldum, evdeki kullanılmayan dantel örtüleri, yine mobilyacı tutkalı ile balonun yada şu bildiğimiz şişirilen deniz topları var ya onun üzerine sabitlemek ve iyice kuruduktan balonu patlatmayı gördüm ve bayıldım. Evde bir sürü tek tek örülmüş, model olsun diye yapılmış danteller var, yuvarlak, dörtgen, beşgen, elips aklınıza ne gelirse o şekilde ve renkte bir sürü dantel, harika bir şey bunu denemeliyim derken. Bunların hepisi geride bırakacak başka bir proje buldum ki bunu kesinlikle en kısa zamanda yapıp paylaşacağım sizlerle....

İhtiyacınız olanlar, yağlı kağıt ve abajur iskeleti ve tabiki tutkal...

Bir kere birden fazla daire kesebilmek için yağlı kağıdı katlamış bunu yapan kişi ve onları bir güzel kasede toplamış.....















Kestiği daireleri dikerek birbirine bağlamış. İsteği uzunluğu gelene kadar daireleri birbirine eklemiş.... 




Birbirine eklediği daireleri, abajurun iskeletine monte etmiş ve çoook da güzel bir sonuç elde etmiş. Dedim ya, Hemen Şişhane'ye gidip bir hatta iki adet belki abajur iskeleti alıp bundan yapacağım. 



Sonucu görmek isterseniz, buyrun lütfen Rhett'in bloguna. Eminim diğer yaptıklarından da hoşlanacaksınız.

Benimkinin nasıl göründüğünü en kısa zamanda paylaşacağım sizlerle...

O vakte kadar sağlıcakla kalmanızı diliyorum




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder