Hürriyet

30 Mart 2013 Cumartesi

Yeni bir etkinlik

Anneler günü yaklaşıyor!

Demeyin şimdi oooo daha 1,5 ay var Mayıs'n 2. Pazar gününe diye. Zaman göz açıp kapayana kadar geçiyor ve geliveriyor beklenen gün.

Beklenen gün diyorum çünkü ben özel günleri beklerim. Bayram, doğumgünü, yılbaşı, anneler günü, babalar günü, evlilik yıldönümü vs... hayatımda yer almış bütün özel günleri kutlamak için beklerim. Aman yanlış anlaşılmasın sadece ve sadece kendi özel günlerimi beklemem. Ailemin, dostlarımın, arkadaşlarımın özel günleri de benim için bir kutlama vesilesidir. Bir fırsattır sevdiklere bir kez daha sevdiğimi söylemek ve onları önemsediğimi hissetirmek için diye düşünüyorum. 

Hele anne olduğumdan beri anneler gününün ayrı bir önemi var benim için. Bu kez gözümü açarken daha boynunma sarılan bir kızım var seni seviyorum anneeeee diyen. Büyük mutluluk. 

Şimdi işte Anneler Günü yaklaşıyor ve kızım benim için neler hazırlayacak bilmiyorum. "Büyük süpriz". Devam ettiği okul, yılsonu gösterisini Anneler Günü'ne denk getirip çok güzel bir gösteriyle biz annelere duygusal anlar yaşatıyor. İlkini geçtiğimiz sene yaşamıştık gözyaşlarını gark olmuştuk bütün aile. Bu yıl için de benzer bir gösteri hazırlanıyor ama bu sene biraz daha büyüdükleri için yaptıklarının farkındalar ve ne hazırlıyorlar hiç söylemiyor, sorduğumda da "anne, büyük süprizi bozamam" diyor.

Üyesi olduğumu Hanımelim Formu'nun yöneticisi sevgili Ayfalcısı bu yıl forumdaşlarla bir etkinlik düzenledi. Etkinlğini teması "annemize bir buket çiçek verelim" ancak bu verilecek çiçekler, tığ ve/veya şişle örülmüş çiçeklerden oluşan bir buket olacak.

Ben anneyim ama benim de bir annem var. Yanıbaşımda, hergünümü birlikte geçirdiğim çok sevdiğim varlığıyla mutluluk, huzur bulduğum annem var. Uzun ve sağlıklı bir ömürle bizimle birlikte olması en büyük dileğim.

Ben hiç çiçek yapmayı bilmiyorum, neler yapabilirim filan hiç bir fikrim yok deyince de sevgili Ayfalcısı bana şu iki linki gönderdi ve yapılanları görünce tek kelimeyle ba-yıl-dım!

http://pinterest.com/angelsweetangel/cr ... her-s-day/

http://pinterest.com/search/boards/?q=knitting+flowers


görünce sizde bayılacaksınız eminim. Bunlar gibi binlerce sayfa var baktıkça içlerinde kayboluyorsunuz.

Ve hemen, denemeler yapmaya başladım bile. Bakalım sonuç nasıl olacak ama ne olacaksa güzel birşeyler olacağından eminim.

Birkaç çiçek yaptıktan sonra sizlerle de neler yapıyorum hemen paylaşacağım!

O zaman kadar sevgiyle, hoşlukla kalın.



CICEK - JPEG Banners Image Banner - 250x250




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder