Hürriyet

25 Mart 2013 Pazartesi

Battaniye Etkinliği

Battaniye etkinliğimizde sona yaklaşıyoruz.

Şubat ayı benim ayımdı ve ben motiflerimi aldım. Bu ay benim gönderim Didim, Aydın'a gitti. İyi günlerde güzelliklerle kullanmasını diliyorum



Bundan sonra 1 ay daha kaldı, Nisan ayında da gönderimizi yapacağız ve bu etkinliğimiz sona erecek.

Ben bu etkinliğe katıldığım için kendimi çok iyi hissediyorum. Hiç tanımadığım güzel ülkemin 4 bir yanından  4 kişi benim de emeğimin olduğu battaniyelerine sarılıp sarmalanacaklar, ve ben yine hiç tanımadığım ve yine Türkiye'nin ayrı ayrı illerinden benim için emek veren 4 kişinin ördüğü motiflerden oluşan battaniyemi kullanırken her zaman mutlulukla anacağım bu etkinliği ve arkadaşlarımı.

Bu vesile ile bu etkinliği düzenleyen, sahiplenip hepimizi araya toplayan. İpleri eksik olan için koşuşturup bulup buluşturan, olmayanı olduran sevgili stitchland'a ve hanımelim formundaki tüm arkadaşlara bir kez daha teşekkür ederim

İyi ki yolum şu internet dünyası içinde oraya düşmüş ve üye olmuşum. Bu sene çok güzel şeyler ördüm ve keyfime keyif kattım sayelerinde.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder