Hürriyet

26 Mart 2013 Salı

Burda Dergisi Nisan 2013 sayısı

Dikiş dikmeye başladığımdan beri daha bir takip eder oldum Burda dergisini.  Ama inanın elim daha iğne iplik tutmazken bile alıp bakardım neler var neler yok, ah bir dikebiliyor olsam neler neler dikerdim diye. Şimdi de pek çok modele bakıp duruyorum ama artık yapabilme katsayım kat be kat fazla. Artık yapmak için imkanlarım ve fırsatlarım ve malzemelerim var elimin altında. Yavaş yavaş da başladım kızıma birşeyler dikerek.

İşte, Nisan 2013 ayında çıkacak olan Burda dergisine internet üzerinden şöyle bir göz attım ve işte gözüme çarpıp paylaşmak istediklerim...



İş hayatının ve günlük şıklığın olmazsa olmazları etek, pantalon, elbise ve ceketler. Ve arada çok da şık bir yelek var.






Bunlar da bildiğimiz büyükanne motifleriyle yapıllmış yastık çanta ve süslemeler. Elimizdeki ipleri değerlendirmek için çok kullandığımız bir modeldir bu ama yeniden görünce içim açıldı valla. Zaten aklımda şu büyükanne motifleri ile ilgili bir proje var, bakalım ne zaman gerçekleştirebileceğim ama başlar başlamaz da buradan yayınlayacağım tabiki.



Bu sayıda babalar ve oğullara yer vermişler, halbuki benim gönlüm anneler ve kızlarından yana:)




Ve havalar ısınıyor, ketenler, şifonlar, poplinler ve pamuklular çıkmaya başladı ortaya. Buyurunuz, bunlar da efil efil, serin serin ve rahat rahat giyilebileceklerden örnekler




Büyük bedenler olmadan olmaz, bunlar da büyük bedenler için yazın giyilebilecek kıyafetler.





Yenilere ulaşmanın yolu, geçmişe bakmaktan geçer demişler, yada buna benzer birşey di söylenen. Buyurunuz işte size Nisan 2013 Burda'sından retro örnekler. Hepsi birbirinden güzeller değil mi?




Hepsi birbirinden güzel modellerle dolu yep yeni bir dergi daha!  Ben raflarda yerini almasını ve bir an önce elime alıp sayfaların arasında kaybolmayı hayal etmeye başladım bile.

sevgiyle kalınız!

6 yorum:

  1. merhaba...bloğunu çok beğendim yeni çalışmalarını merakla bekliyorum.bende bloğuma beklerim.sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ziyaretin için teşekkürler, ben de hemen gelip bakiyorum, bakalım sen neler yapıyorsun. ve blogumu begenmiş olmana da çok sevindim. görüşmek üzere, yine beklerim

      Sil
  2. hadi bakalım kolay gelsin o zaman canım beklemedeyim yapacaklarını:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eyvah! Beklemedeyim filan deyince acemi birisi olarak stres yumağı oldum inanın.

      Sil
  3. o harıka ısler var tesekkurle hemen edınmek lazım ebısler enfes

    YanıtlaSil
  4. Gerçekten çok güzel görünüyorlar değil mi? Bugün sanırım büyük kitapevlerinin raflarında yerini almıştır. Muhakkak bakacağım. Internetten bakıp görmek keyifli ama, dergiyi elime alıp bir bardak çay ile evirip çevirip bakmak çok daha keyifli..

    YanıtlaSil