Hürriyet

12 Mart 2013 Salı

Motif etkinliğimiz devam ediyor

Motif etkinliğimiz devam ediyor.  Etkinliğin 2. ayını da geride bıraktık ve 3. ay başladı bile. Zaten etkinliğimiz 4 ay devam edecekti yani bir anlamda sona yaklaşıyoruz.

Bu arada, etkinlikte ben 2. ayda motiflerimi alacaktım ve benim motiflerim de elime geçmeye başladı, hepsi birbirinden güzel ve hepsi özenle örülüp gönderilmişler.

Bu etkinliğin beni en çok etkileyen yönü birbirini hiç tanımayan ve tek bağlantılarını internet üzerinde bir formda kuran 24 kişinin birlikte yola çıkmış olması. 

Ben etkinliğin ilk ayında Fethiye'de yaşayan birisine gönderdim ördüğüm motifleri, ikinci ayında ise motifler Çanakkaleye gittiler. Şimdi etkinliğin üçüncü ayın motiflerini tamamlıyorum onlar da Didim'e doğru yola çıkacaklar. Dördüncü ay motifleri ise kimbilir nereye gidecekler. 

Benim aldığım ilk motifler neredeyse komşum sayılabilecek kadar yakın bir adresden geldi, ikinciler Kayseri, üçüncü motiflerim Ankara'dan, beklediğim bir motif paketi daha var henüz elime geçmedi ve merakla bekliyorum nereden geliyor.

Herbir motif ayrı bir hikaye her bir motif bambaşka yaşanmışlıklarla geliyor. kimisinin içinde minik bir not, kimisinden minik bir hediye gönlünde koptuğunca elinden geldiğince. İnsanın içini açan bir güzellik. Son yıllarda özellike, posta kutusunda fatura ve reklam broşürlerinden başka birşeylerin olmadığı bir dönemde, postacının yolunu beklemek ve gelen paketin içinde elemeği, göznuru motiflerin çıkıyor olması inanılmaz bir keyif. 

İyi ki bu etkinliğe katılmışım. Hayatıma yeni bir heyecan ve güzellik kattı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder