Hürriyet

1 Nisan 2013 Pazartesi

Çiçek yapıyorum!!!


Geçtiğimiz hafta bahsetmiştim, anneler günü için bir etkinlik başlatılmıştı hanımelim formunda. 



Ben neler yapabilirim den çok nasıl yapabilirime takılmış durumdayım, çünkü daha önce hiç tığ yada şişle çiçek yapmadım. Aldı beni bir heves, oturdum internetin başına, başladım araştırmaya, yapanlar nasıl yapmışlar çiçekleri diye. Ve bir sürü örnek buldum denemek için ve başladım denemeye. İlk denemelerimi de hemen buradan paylaşayım istedim.





Yaptıkça yapasım geliyor, yaptıkça da içim açılıyor, deneyin derim. Hatta denemekle kalmayın, formumuza gelin ve bu etkinliğe siz de katılın.

görüşmek üzere,


2 yorum:

  1. çok güzel, cıvıl cıvıl ellerine sağlık... bende bu gün çiçeklerimin fotoğrafını koyayım diye içimden geçirmiştim... :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. daha çok acemi işi benim yaptıkları, hiç biri bir diğerine benzemiyor, halbuki aynı çiçekler ama benim elimde mutasyona uğruyorlar ama olsun, çok güzeller....
      Evet lütfen sen de paylaş çiçeklerini...

      Sil