Hürriyet

5 Nisan 2013 Cuma

Gidiyorum - Kazım Koyuncu

Sabah sabah nerden geldi aklıma ama bu sabah güne ışıklar için de uyusun Kazım Koyuncu'nun bu şarkısıyla uyandım.

İlk ne zaman dinlemiştim hatırlamıyorum ama tüylerimi diken diken eden bir ağıttı benim için. O gün bu gündür, yıllardır, her dinlediğimde aynı duygular içimi kaplar. Gözlerimden yaşlar bazen seller olur, bazen bir kaç damla yuvarlanıverir yanaklarıma ama her seferinde, tüm sevdiklerimin özlemi sarar içimi.

Beni bilenler bilirler, bu şarkı, bu sözler, bu ses beni alıp bambaşka bir yerlere götürür






İşte gidiyorum birşey demeden
Arkamı dönmeden şikayet etmeden
Hiçbirşey almadan, birşey vermeden
Yol ayrılmış görmeden gidiyorum
Ne küslük var ne pişmanlık kalbimde
Yürüyorum sanki senin yanında
Sesim uzaklaşır her bir adımda
Ayak izim kalmadan gidiyorum
Gerdiğin tel kalbimde kırılmadı
Gönül kuşu şarkıdan yorulmadı
Bana kimse sen gibi sarılmadı
Işığımız sönmeden gidiyorum



Yolu buradan geçen ve bu şarkıyı dinleyen herkese sevgiler, güzellikler diliyorum. 

Ve; 

"Ben Bir Karadenizliyim.
Ondan Önce Ben Bir Sanatçıyım
Ama Hepsinden Önce Ben Bir DEVRİMCİYİM."

diyen Kazım Koyuncu nurlar içinde yat, ışığın bol olsun.

2 yorum:

  1. Rahmetli Kazım Koyuncu'yu sevmeyen var mıdır acaba?!
    Kalbim acıdı şimdi...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mekanı cennet olsun. Harbiye Açık Hava'da bir konserini tesadüfen izleyip hayranı olmuştum yıllar yıllar önce. başında granystripe tarzı bir beresi vardı. hala gözümün önünde sahnede oradan oraya koşturup, çoşup çoşup çoşturması. Nurlar içinde yatsın

      Sil