Hürriyet

4 Nisan 2013 Perşembe

Mantarlı Karides Güveç

Bu sabah elektronik posta kutumda MigrostTV'den gelmiş bir posta buldum. Aslında bu reklam postalarına pek itibar etmem ama başlığı beni kendine direk olarak çekti ve  kendimi yönlendirilen internet sayfasında buluverdim.

Karides güveç benim en çok ama ençok sevdiğim deniz ürünleri yemeklerinin başında yer alır. Ama bir türlü evde yapmaya cesaret edemedim bugüne kadar nedense. Ama eklediğim videoyu ağzım sulanarak seyrettim ve hemen kendimi yarın bu güveçi pişirmek için alışveriş listesi hazırlarken buldum...

Yarın denenecek, bakalım ne sonuç çıkacak. Hani dışarda yerken çok lezzetli olur ama evde deneyince keyfini çıkartamazsınız yaa, işte umuyorum öyle birşey olmayacak.

Deneyeyim, anlatırım nasıl sonuçlandığını!

Sevgiyle kalın,

Mantarlı Karides Güveç | MigrosTV

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder