Hürriyet

22 Ocak 2013 Salı

Motif etkinliğinin ilk ayı tamamlandı


Daha önceki yazılarımda içinde olduğum motif etkinliğinden bahsetmiştim. Dört ay sürecek olan bu etkinlik çerçevesinde ilk ay tamamlandı ve bu ay motiflerini alacak olan arkadaşlar için örülen motifler esas sahiplerine doğru yola çıktı.

Ben, Fethiye'den bu etkinliğe katılan Aslı için örmüştüm bu motifleri ve kendisine göndermeden önce de resimledim ki burada da paylaşabileyim.

Bu arada minik bir not, bu etkinlik içinde olan ve battaniyeleri için motiflerini ördüğüm hiç kimseyi ama hiç kimseyi tanımıyorum. Kendileriyle Hanımelim forumda bu etkinliğin içinde buluştuk. Böyle olması beni daha da çok heyecanlandırdı. Türkiye'nin, hatta yurtdışından birbirini tanımayan 24 kişi katılıyor ve birbirlerinin battaniyelerine motifler örüyoruz.

Umarım, kendisini motiflerim eline geçtiğinde hayal kırıklığına uğratmam. İnsallah beğenir ve kendine gelecek diğer motiflerle uyumlu olur. 

Kendisine, yeni battaniyesini iyi günlerde, sevgiyle ve mutlulukla kullanmasını diliyorum.





Motiflerimizi Nako Bonbon Lüx marka iplerle örüyoruz.




1 yorum:

  1. Mekke ufuklarından Allah nuruyla ümmetini selamlayan gül yüzlü nur peygamberimizin selam ve şefaatı üzerinize olsun hayırlı kandiller.

    YanıtlaSil