Hürriyet

22 Ocak 2013 Salı

Kızımın yeni yeleği

Kızım için yeni bir yelek ördüm. Aslında bu bir hırka modeliydi ve kendim için örmüştüm. Ama artık kızım büyüdü ve benim üzerimde görüp de beğendiği herşeyi kendi için de istiyor ya da "anne bu sana küçülünce benim olsun mu?" diye soruyor ya da "bunu benim için sakla ben büyüyünce giyerim" diyor.

Veya bu hırka da olduğu gibi "benim için de ör anne" deyiveriyor.

Bu model Pamela Wynne'a aittir. Modelin Türkçe çevirisi Hanımelim.net forumundan Sercan Hanım tarafından yapılmıştır. Forumda yayınlamış olduğu çevirinin yazılı izni olmadan dağıtılması, kopyalanması veya başka forum/bloglarda paylaşılması kesinlikle yasak olduğu için ve beğenip de örmek isterseniz size forumu ziyaret etmenizi rica ederim. 

Kendim için ördüğüm hırkada çıkan teknik sorunları tamamlar tamamlamaz onu da resimleyip paylaşacağım ama bu arada hırkanın orjinalini ve kızım için ördüğüm yeleği sizlerle paylaşmak istiyorum.

Umarım beğenirsiniz.

Bu hırkanın orjinali, rengi harika değil mi?





Bu kızım için ördüğüm yelek.  Biraz süslenip püslendi, kurdelelendi, incili düğmeler dikildi, çok de sevimli oldu.




en kısa zamanda kendim için ördüğüm hırkayı da buraya ekleyeceğim.

örmesi gerçekten çok zevkli, kolay örülen ve hızlı üreyen bir örnek. Örerken şişinizde koca koca sayılarda ilmekler oluyor ama hiç dert göz açıp kapayana kadar üreyiveriyor.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder