Hürriyet

17 Temmuz 2014 Perşembe

Battaniye yapacağım

Yiğenime doğum günü hediyesi olarak bir diz üstü battaniyesi örmeyi planlıyorum. Aralık ayına yetişecek bir battaniye olacak, başladım araştırma ve denemelere. 

Pinterest, hepimizin için bir derya, ben alık balık bak bak dur durumlarındayım. Bir de en kötüsü, şu anda elimde maalesef ip seçeneğimde olmadığı için denemelerim de kısıtlı ama olsun, şimdi arıyorum tarıyorum, elimde bulunan merserize iki renk ile beğendiklerimi denemeye çalışacağım. Yaptılarımı da burada paylaşacağım, sonra bir karar verip başlarım örmeye.

Bu paylaşacağım model aşağıda linkini paylaştığım siteden
http://littlemonkeyscrochet.com/wildflower-granny-square-free-pattern/Her bir sırasını çok güzel anlatıp bşr de resimlemiş hatta link vererek resimlerimi de paylaşabilirsiniz demiş ama ben yine de kıyamadım emeğine, arzu eden, daha ehil bir elden çıkmış, doğru ip ve tığ ile yapılmış olan örneği linke tıklayarak görebilir. Ben burada sizlerle kendi yaptığımı paylaşacağım.Örneğin adı Wildflower, benim gibi bir acemi için bile oldukça kolay bir model.



Bu arada, belirtmeden geçemeyeceğim, örneği denedim ve hemen bir el ütüsüyle paylaşıyorum. Biraz marullanma var gibi duruyor ama birleştirmeler yapılınca kalmayacak.
Beğendiğim ve denediğim modelleri kararım kesinleşinceye kadar paylaşmaya devam etmeyi planlıyorum. Yorumlarınızı ve varsa önerilerinizi bekliyorum.

Ve ipim Nako Estiva, 3.5 numara plastik tığ kullandım.

Sevgiyle kalın,

4 yorum:

  1. Merhabalar. Hanimelini eskisi gibi sık ziyaret edemiyorum. Ama blgundaki her yeni içeriği okuyorum... bende bir battaniye örerim diye grannysquare modelleri biriktirmistim... senin begendiklerini de merak ettim... grannysquare modelleri instagramda da oldukca fazla...
    sevgiler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Gizemcim ziyaretlerin ve mesajların için. Beğendiğim modelleri şimdilik biriktiriyorum. Uazlıktayım ve maalesef burada elimin altında deneme yapabileceğim ipler yok. İstanbul'a ilk gittiğimde bir torba ip ile döneceğim:) senin elindeki örnekleri merak ettim ben de. Müsait bir zamanında paylaşırsan çok sevinirim

      Sil