Hürriyet

27 Mayıs 2014 Salı

Elbise dikiyoruz!


Dikiş dünyam, birlikte elbise dikelim demişti, ve ben de hemen hooop atlamıştım bu etkinliğe. Etkinlik detayları için lütfen ziyaret edin, http://http://dikisdunyasi.blogspot.com/2014/04/elbise-dikelim-mi.html
Hem kendim, hem de kızım için planlarım var ve bu etkinlik sayesinde planlarım hızla gerçekleşmeye başladı bile.
İlk elbisem kızım için. Devam ettiği okulda bu Cumartesi günü bir sunumu olacak, evet, henüz 5,5 yaşında ama arkadaşları ile birlikte hazırladıkları yılsonu gösterisi dışında; yıl içinde öğrendiklerini öğretmenleri eşliğinde bireysel olarak sunacak. Hem bizim için hem de onun için apayrı bir heyecan. Her ne kadar ailelere özel bir sunum olsa da ben o gün giymesi için bu sene de çok moda olan sarı renkte ve yine Çarşamba pazarından alınmış bir kumaş ile kızıma bu güne özel bir elbise dikmeye karar verdim.
Elbisenin kalıbı Burda dergisinden ama bir arkadaşımdan aldığım için maalesef hangi sayısı bilemiyorum.
Aslında çok basit bir elbise. Önden A pilesi var o kadar. Ama benim kumaşım çok ince olduğu için ben iki kat olarak dikiyorum elbiseyi. Üst elbise A pilili olarak dikiliyor, ve iç elbise ise pili yapılmadan dikilecek. İki elbise kollar ve boyundan verev biyelerle birleştirilecek.
Eteğinde de neler yapıyor, nasıl yapıyor diye uzun zamandır izlediğim http://nothingtoofancyblog.blogspot.com.au/2013/06/finally.html  da gördüğüm, her nedense Paris diye adlandırdığı etek modelini yapmayı planlıyorum.
Sonucu çok yakında paylaşıyor olacağım, umarım bir aksilik olmaz. İyi dileklerinize ihtiyacı var.

Sevgiyle kalın...

2 yorum:

  1. kolay gelsin. inşaAllah sorunsuz olur. isminizi ekliyorum. yalnız takipçiler eklentiniz olmadığı için izlemeye alamadım.sevgiler

    YanıtlaSil
  2. İyi dileğiniz için teşekkür ederim. Umarım bugün bitecek elbise.
    Maalesef izlemeniz için gerekli olan gadet niye çalışmıyor, nasıl çalışır bilemiyorum.

    YanıtlaSil