Hürriyet

8 Şubat 2013 Cuma

Kendi sayfamda kendi doğum günümü kutluyorum!








Artık 48 yaşını tamamlamış biriyim.


Uzun zamandır ilk defa doğum günün için heyecanlanıp, yeni yaşım ve önümdeki günler için içimde kıpırtılar var.

Herkesten önce kendi doğumgünümü kutlayarak güne başladım bu sabah sonrasında kızım ve eşimden geldi kutlamalar...

İyi ki doğdum ve sevdiklerimle beraberim. Uzun sağlıklı bir ömür diliyorum kendime sevdiklerim ve sevenlerimle birlikte.


kullandığım görsel Füsun'un mutfağına ait.

4 yorum:

  1. doğum gününüzü kutluyorum pastayı görünce kendi yaptığım pasta diye çok şaşırdım emin olmak için tekrar arşivime baktım fotoğrafı nerden aldınız bilmiyorum ama keşke belirtseydiniz fotoğrafın alıntı olduğunu ben size linki vereyim hoşcakalın http://fusununmutfagi.blogspot.com/2012/04/pembe-pasta.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili Füsun, öncelikle çok ama çok özür diliyorum. google da doğum günü pastası diye görsel aratırken buldum ve herhangi bir link görmedim. bundan sonrasında çok daha dikkatli olacağımdan emin olabilirsiniz.

      Sil
  2. Sevdiklerin ve sevenlerinle birlikte güzelliklerle dolu nice seneler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Banucuğum çok teşekkür ederim güzel dileklerin için. iyilikleri ve güzellikleri paylaşmak dileğiyle

      Sil