Hürriyet

15 Şubat 2013 Cuma

Alison Moyet - For You Only

Bu şarkı taaaa 1985'ten bu yana hayatım da ve herseferinde aynı hazzı alarak dinliyorum.

Muhteşem bir ses harika bir yorum. Ben bu şarkıyı ilk dinlemeye başladığımda kasetler vardı, o zaman onları dinlerdik. Evde, arabada, walkmanlerimizde heryerde. Internet henüz hayatımıza girmemişti, YouTube hayalini bile kurduğumuz birşey değildi. Yabancı müzik dergileri ülkemizde yayınlanmıyordu yada varsa bile çok pahalıydı. Yani demek istediğim şarkıyı sadece ve sadece kasetten dinleyip sevdim. Hiçbir şekilde bir görsel yoktu elimde. Ne bir resim ne de başka bir şey. Hayalimde hep miniminnacık siyahi bir şarkıcı vardı. Sonra ne kadar yanıldığımı öğrendim. Alison Moyet aslında o dönemin çok popüler grubu Yazoo'nun bir elemanı, sonrasında kendi başına yolunla devam etmiş bir vokal.

Ben bu şarkıyı ve Alison Moyet'i bir İngiliz arkadaşım sayesinde tanımıştım ve onun kendisi için kaydettiği kaseti kedime kopyalamıştım. Bu şarkı o dönemi birlikte yaşadığım ve çok şeyler paylaştığım arkadaşlarımla aramızda marş gibiydi. Şimdi bu şarkıyı dinlerken onları özlemle anıyorum. Umarım hepsi iyiler eve gönüllerince bir hayat kurmayı başarmışlardır. Ve inanın, kaset hala duruyor ama artık maalesef çalışmıyor.

Yolunuz buraya düştüyse lütfen bir kulak verin. Eminim beğeneceksiniz...

Alison Moyet - For You Only(Live@Peter's Pop Show,ZDF Ch,Dortmund,Germany,30.11.1985)





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder