Hürriyet

30 Aralık 2012 Pazar

kızıma ve kendime bere ördüm

Bu sefer kızım için ördüm.

kızım için bir bere ve atkı ördüm. örneğini Örgükolik'in bloğundan aldım. Örmesi de giymesi da çok zevkli bir model. Kızım için yaparken kendim için de bir tane yapmaya karar verdim ve işte ortaya iki bere bir atkı çıktı. Şimdi anne kız aynı model berelerimizi takıp öyle çıkıyoruz sokağa. Aynı bereleri giyiyor olmak kızımın çok hoşuna gidiyor, keşke renkleri de yanı olsaydı anne deyip duruyor. eee artık el mahkum, ikimiz için aynı renk birer bere daha yapılacak yakın zamanda:)
ama şimdi sizinle örmüş olduğum bereleri paylaşmak istiyorum.


kullandığım iki ipte Bravo yünlerinin. Kızımın turuncu takımı, Brava Bebe yünü, benim yeşil berem de Bravo'nun ama maalesef elde kalan bir ip olduğu için kağıdı yok.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder