Hürriyet

5 Aralık 2012 Çarşamba

battaniye etkinliği

Bu sefer kızım için örüyorum:) Daha doğrusu kızımın için bir battaniye örme etkinliğine katılıyorum.

Bilenler bilir, yakın zamanda hanımelim.net formuna üye oldum ve oradan öğrendiğim pek çok şeyi yapmaya başladım.

Şimdi de, bu formdaki arkadaşlarımla battaniye öreceğim. bu benim katılacağım ilk imece etkinliği.
4 ay sürecek, her ay 6 kişi motiflerini alacak. Katılan herkes 4 ay boyunca her ay birisine göndermek üzere 25'er motif örecek. Gönderilecek kişiler belli ve onların renk tercihleri ve renkleri sıralama tercihleri belli, bunları gözönünde bulundurarak öreceğiz motiflerimizi. Ocak ayında ilk motiflerimizi göndermeye başlayacağız ve benim motiflerim Şubat ayında bana gönderilecek.

Ben kızım için bir battaniye örmeyi çok arzu ettim ama hem kendi başıma çok zorlanacağımı ve çok uzun sürede bitereceğimi düşündüğüm için sıkılırım diye başlamaya cesaret edememiştim bu güne kadar. Şimdi, yine aynı miktarda motif öreceğim ama itici bir gücüm var. Ben bu etkinliğe katılan arkadaşlarım için öreceğim motifleri ve benim için de etkinlikteki arkadaşlarım örecekler. Yani ben arkadaşlarıma zamanında ulaştırabilmek için motiflerimi örmek zorundayım. Aksatamam, aksatmam. Beni gerçekten çok heyecanlandırdı. Umarım altından keyifle kalkmayı başaracağım.

Birlikte bu modeli öreceğiz.




Benim örmek için seçtiğim renkler ise kızımın odasıyla uyumlu olması için şöyle:


ben motiflerimi ördükçe ve benim motiflerim bana ulaştığında buradan paylaşacağım.

Şimdilik bu kadar. Yakında görüşmek üzere.

2 yorum:

  1. Şahane görünüyor, bayıldım örneğe, aslında bildiğimiz örnek ama köşeden örünce muhteşem olmuş, sizlere kolay gelsin arkadaşlar. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. çok teşekkürler, motifler üredikçe buradan paylaşıyor olacağım.

    YanıtlaSil