Hürriyet

6 Kasım 2012 Salı

Örüyorum derken dikmeye de başladım!

Tekrar merhaba,

Okul hayatı, iş hayatı, derken hobilerime maalesef pek zaman ayıramayanlardandım bende. Yapmayı arzu ettiğim ama zaman ve yer mevhumlarını biraraya getiremediğim için beklemede kalan bir çok şey var.

Bunlardan biri de dikiş dikmek. Şimdi bu zamanda böyle de hobimi  olurmuş demeyin lütfen. Çocukluğumdan beri dikişe karşı bir hevesim vardı. Belki evde annemin elinden geliyor olmasının da bunda etkisi olabilir. Bebeklerime elbiseler etekler dikerdik birlikte ama orada kalmıştı benim dikişle olan ilişkim.

Zaman zaman çeşitli kurslara baktım ama onlarda maalesef haftaiçinde ve mesai saatlerinde olduğu için kendimi başka başka kurslarda bulmuştum hep.

Ama şimdi yer ve zaman uydu ve ben İsmek'in açtığı dikiş kursuna başladım. Henüz 2-3 ders gidebildim. Bayram tatili ve öğretmenimizin rahatsızlığı filan derken pek bir şey yapamadım. Ancak, düz dar etek, çan etek kalıbı çıkartmayı öğrendim. Ve ilk düz dar eteğim için kendi çıkarttığım kalıbı kullanarak kumaşımı biçtim. Bol teğelini aldım ve şimdi öğretmenimin desteği ile teğelleri birleştirip biçtiğim kumaşımın eteğe dönüşmesini bekliyorum.

Bakalım sonuç nasıl olacak. Eteğimi dikilmeden önce resimledim ki bitmiş haliyle karşılaştırma şansımız olsun.

Düz dar etek kalıbının nasıl çıkartılacağı ile ilgili notlarım bir başka yazımın kosunu olacak sanırım.

görüşmek üzere







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder