Hürriyet

18 Ocak 2014 Cumartesi

Kızım için yelek diktim

Eda, okul öncesi sınıfına gidiyor ve önümüzdeki hafta hangi mesleği seçmek istersiniz konulu bir sunum yapacak. Bu sunum sırasında da, seçtikleri mesleklerle ilgili görseller, kıyafetler, alet edavat vs.. varsa bunları da arkaşları ile paylaşacaklar.


Şaka gibi ama benim kızım Silahşör olmaya karar verdi uzun zaman önce. Neden derseniz, öne ve arkaya havada takla atabilmek için. Evet, havada öne ve arkaya takla atabilmek için silahşör olacak benim kızım.


Tamam, henüz 5 yaşında, nasılsa fikri değişir diye ümit edip, başladık hazırlıklara. 


Hazırlıklarımıza önce silahşörler nası giyinirden başladık. Tayt, çizme, yelek içine fırfırlı bir gömlek ve olmazsa olmaz pelerin. Ve tabi ki şapkasız olmaz.


Dün yeleğini diktim. Evde olan bir kadife kumaşım vardı, bir de pantalon kestim ama, acil olan yelek olduğu için öncelik yeleğe verilip bitirildi. Henüz kendisi bile görmedi, o mışıl mışıl uykuya dalmıştı ki ben yeleğini kesip dikiverdim. Şimdi uyanınca çok sevinecek. Bugün de pelerin dikilecek inşallah.


İşte kızımın silahşör yeleği:)


Evet, astarı diktiğim mantosunun astarı. Ama tam uydu yelekle.


Ben gittim. Herkes lütfen kendine ve sevdiklerine çok iyi baksın.

Sevgiler

2 yorum:

  1. Ben de kızım için yelek dikmek istiyordum. Sizinkigerçekten çok temiz ve güzel olmuş. sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim, beğenmenize çok sevindim

    YanıtlaSil